Friday 4 July 2014

Galeri jualan ayam import

Assalam kepada peminat blog ayam siam pokdek,..dalam bulan ramadhan yg penuh berkat dan hikmah ini...abe di ingin mengucapkan selamat menjalankan ibadah yg wajib kita jalani ini..ayam ayam juga tapi kewajipan kita sebagai manusia dan hamba pada yg esa tetap kena teruskan juga...

Di sini abe di nak masukkan sedikit sebanyak ayam baru,  pihak farm di bangkok memberi kepercayaan kepada abe di skali lagi untuk menjual ayam baka dari breeder farm dia di bangkok memandangkan abe tak pernah buat hal atau menjalankan sebarang aktiviti penipuan dalam jualan. .

Ayam yang abe di bawa turun ni adalah dari golongan kelas pertengahan iaitu prime class memandangkan sahabat kita semua pun bukan semuanya mempunyai bajet yg besar untuk seekor ayam..

Walaupun kelas sedemikian dari segi teknik dan bangsa abe di rasa ianya jauh lebih elok berbanding baka local yg harga setaraf dengan nya..

Harga siap pos rm900-rm1000 ayam kebanyakkan sudah hampir keras dan berumur 9-11bulan

Pada yg berminat bolehlah hubungi abe di 0102257440 atau boleh tengok video sparring di facebook Abe Di. ...

harap rakan yg ingin membeli janganlah bgtau tujuan anda sbb abe di tak nak terlibat dengan judi, kalau nak tahu permainan atau bangsa boleh tanya abe kalau nak tanya pasal judi memang abe di tak layan

Baka datang dari chonburi bangkok dari farm bankao farm...from mr.anuroot

No comments:

Post a Comment