Thursday 15 May 2014

Pembaka bangsa tinggi

Assalam sebelum abe nok open sale anok di reban pada hujung bulan ni tlebih dahulu abe nak crita sedikit tentang pembaka baru ini...

Ayam baka pama cross saigon ini adalah dari keturunan berbangsa tinggi di farm bankao di bangkok..pada hujung tahun lepas ayam ni menjuarai perlawanan dengan kemenangan bergaya 1 air 9minit di bon karabao bangkok..rasanya itulah perlawanan terakhir dia..memandangkan usia pun dah lanjut..

Ayam berumur hampir 2bulu lebih ini telah membuahkan baka yg banyak di farm ini,dan saya meminta dengan mr.Ann untuk mengambil ayam ni untuk di jadikan pembaka keranabkalau nak beli pasti mahal harga nya sbb dio pun telah 3x menang di arena besar di lampurn dan bangkok..

Oleh yg demikian abe hanya mampu untuk pajak saja bapok ni selama 1 tahun stengah untuk di jadikan pembaka..selepas itu abe akan pulangkan balik..

Manakala wang pajakan hanya di bayar separuh saja..harga pajakan ayam ni agak mahal

Alang alang buat balik bapok ni abe selitkan skali 2 ekor gundit dan seekor anak muda yg juga berbangsa tinggi

Di sini abe nok bgtau, nak main ayam kalau taknak keluar modal baik tok payoh main...abe sdiri pun keluarkan modal yang besar untuk mendapatkan hasil yg terbaik untuk kawan semua...

""JANGAN LUPA JUALAN HUJUNG BULAN INI...STOK ADALAH TERHAD..""

DIHARAP SAIN SAHABAT SEMUA BOLEH ELAKKAN DIRI DARI JUDI..KITA JADIKAN HOBI INI SEBAGAI SUKAN DI MASA LAPANG..HEHEH

No comments:

Post a Comment